What great brands do
the seven brand-building principles that separate the best from the rest
Denise Lee Yohn

Ehdotettu tuote
Yohn Denise Lee
What Great Brands Do - The Seven Brand-Building Principles that Separa...
8,50 €
Käytetty - hyvä (K3+)
Sidottu kansipaperein (kovakantinen)
2014 / 1. painos
Saatavilla 1 vaihtoehto
What Great Brands Do - The Seven Brand-Building Principles that Separate the Best from the Rest
Sidottu kansipaperein (kovakantinen)
2014 / 1. painos
Finlandia Kirja
4.8/51 kplHyvä (K3+)
8,50 €
Painos
1. painos
Painovuosi
2014
Sidosasu
Sidottu kansipaperein (kovakantinen)
Sivumäärä
278
Kustantaja
John Wiley & Sons
Tuoteryhmä
Talous (liiketalous, kansantalous)
Tuotteen mitat
korkeus: 235 mm, leveys: 160 mm, paksuus: 25 mm, paino: 460 g
Lisätiedot
Muuta: pienoista kolhua reunoilla ja kulmissa, pienoista kulumaa kansissa, selkämyksessä aavistus vinoutta
Toimitusluokka
Hintaan lisätään lähetyskulu luokan B mukaan (ks. lähetyskulu Toimitusehdot-välilehdeltä)
Aiheet



Tiedot
Kustantaja/julkaisija
Jossey-Bass, A Wiley Brand
Sidosasu
Sidottu
ISBN
111861125X
9781118611258
Tuoteryhmät
Talous (liiketalous, kansantalous)
Kieli
englanti
Alkuperäinen nimi
-
Esittely
s:176:"Offers advice for building an exceptional organizational brand by emulating the techniques of the great industry icons, and manifesting seven principles of successful branding.";
Tuote-ehdotukset
Ehdotukset perustuvat esitetyn tuotteen tekijään, tuoteryhmään tai aiheisiin.
Kirja-arvostelut teoksesta What great brands do
Tälle teokselle ei ole vielä kirjoitettu yhtään arvostelua. Haluatko kirjoittaa ensimmäisen arvostelun?
Kirjoita oma kirja-arvostelusi