What great brands do

the seven brand-building principles that separate the best from the rest

Denise Lee Yohn

What Great Brands Do - The Seven Brand-Building Principles that Separate the Best from the Rest tuotekuva
Suurenna kuva

Ehdotettu tuote

Yohn Denise Lee

What Great Brands Do - The Seven Brand-Building Principles that Separa...

8,50 €

Käytetty - hyvä (K3+)

Sidottu kansipaperein (kovakantinen)

2014 / 1. painos

Saatavilla 1 vaihtoehto

  • Tuotekuva What great brands do : the seven brand-building pr...

    What Great Brands Do - The Seven Brand-Building Principles that Separate the Best from the Rest

    Sidottu kansipaperein (kovakantinen)

    2014 / 1. painos

    Finlandia Kirja

    4.8/5
    Tuotekuva What great brands do : the seven brand-building pr...
    1 kpl

    Hyvä (K3+)

    8,50 €
  • Painos

    1. painos

    Painovuosi

    2014

    Sidosasu

    Sidottu kansipaperein (kovakantinen)

    Sivumäärä

    278

    Kustantaja

    John Wiley & Sons

    Tuoteryhmä

    Talous (liiketalous, kansantalous)

    Tuotteen mitat

    korkeus: 235 mm, leveys: 160 mm, paksuus: 25 mm, paino: 460 g

    Lisätiedot

    Kansipaperin kunto: pienoista kulumaa reunoilla, muuten hyvä
    Muuta: pienoista kolhua reunoilla ja kulmissa, pienoista kulumaa kansissa, selkämyksessä aavistus vinoutta

    Toimitusluokka

    Hintaan lisätään lähetyskulu luokan B mukaan (ks. lähetyskulu Toimitusehdot-välilehdeltä)

    Tuote lisätty myyntiin 2/4/2025. Tuotetietoja muokattu viimeksi 2/4/2025.
    Tuote-id: 67a1f86eca882770e57ee0b6
    What Great Brands Do - The Seven Brand-Building Principles that Separate the Best from the Rest tuotekuva
    Suurenna kuva
    Tuotekuva
    Tuotekuva
    Tuote lisätty myyntiin 2/4/2025. Tuotetietoja muokattu viimeksi 2/4/2025.

Tiedot

Kustantaja/julkaisija

Jossey-Bass, A Wiley Brand

Sidosasu

Sidottu

ISBN

111861125X

9781118611258

Tuoteryhmät

Talous (liiketalous, kansantalous)

Kieli

englanti

Alkuperäinen nimi

-

Esittely

s:176:"Offers advice for building an exceptional organizational brand by emulating the techniques of the great industry icons, and manifesting seven principles of successful branding.";

Tuote-ehdotukset

Ehdotukset perustuvat esitetyn tuotteen tekijään, tuoteryhmään tai aiheisiin.

Kirja-arvostelut teoksesta What great brands do

Tälle teokselle ei ole vielä kirjoitettu yhtään arvostelua. Haluatko kirjoittaa ensimmäisen arvostelun?

Kirjoita oma kirja-arvostelusi