Antikvaari

Finlandia Kirja

Orimattila

Tietoa kauppiaasta

Olemme kirjojen verkkokauppaan keskittynyt Pohjoismaiden suurin yleisantikvariaatti yli 600.000 tuotteella. Meiltä löydät lukemista aiheesta kuin aiheesta edulliseen hintaan. Lisäksi valikoimistamme löytyy paljon harvinaisuuksia. Panostamme erityisesti kattaviin tuotetietoihin sekä nopeisiin tilausvahvistuksiin ja toimituksiin. Onnistuneen tilauksen varmistamiseksi kaikista tuotteistamme on nähtävissä myös selkeät kuvat. Maksutapana on ennakkomaksu. Kirjastot, yritykset ja yhteisöt voivat tarvittaessa käyttää maksutapana myös laskua (emme veloita laskutuslisää).

Ostamme erikokoiset kirjaerät koko Suomesta. Ota yhteyttä: 050 349 6266 tai hankinta(at)finlandiakirja.fi tai lue lisää kirjojen myymisestä meille (linkki).

Koska myymme käytettyä tavaraa, tuotteissa saattaa olla vanhoja hintamerkintöjä (esim. lyijykynällä kirjoitettu hinta etulehdellä tai vanha hintalappu). Ei olisi tarkoituksenmukaista yrittää poistaa kaikkia tällaisia vanhoja merkintöjä. Nämä merkinnät kuuluvat kirjan historiaan eikä niillä ole mitään tekemistä yrityksemme hinnoittelun kanssa. Harjoitamme vain verkkokauppaa emmekä lisää kirjoihin merkintöjä. Verkkokaupassa ilmoitettu hinta on kirjan oikea hinta.

Tuotteemme kuntoluokitellaan antikvariaattien kuntoluokituksen K1-K5 mukaisesti. Kansipaperillisissa kirjoissa kansipaperin kunto ilmoitetaan erikseen tuotetiedoissa, mikäli paperin kunnossa on huomautettavaa. Kuntoarviot pyritään tekemään mahdollisimman tarkasti, mutta käytetyssä tavarassa arvio on aina subjektiivinen. Mikäli tuotteen kunnosta on erimielisyyttä, ostajan tulee olla yhteydessä myyjään asiasta sopimiseksi ennen palautteen antamista.

Asiakas- ja tilausrekisteri

Asiakastietoja käytetään tilausten käsittelyyn, tilauksiin liittyvään asiakaspalveluun ja tiedottamiseen. Tallennettavia asiakastietoja ovat asiakkaan nimi, osoitetiedot, sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Yritys oikaisee, rajoittaa tai poistaa asiakastietoja asiakkaan niin pyytäessä.

Uusi asiakas voidaan lisätä uutiskirjelistaamme, jonka perusteella asiakkaalle lähetetään informatiivista sisältöä sekä tarjouksia sisältävä uutiskirje. Uutiskirjeessä on painike postituslistalta poistumista varten. Kerran postituslistalta poistunutta asiakasta ei lisätä listalle uudelleen ellei asiakas itse esitä siitä erikseen toivomusta.

Kotisivumme: www.finlandiakirja.fi

Ajankohtaista

Huom! Jos et saa meiltä sähköpostitse laskua tunnin kuluessa tilauksestasi, otathan ystävällisesti yhteyttä (laskumme muodostuvat automaattisesti ja kyseessä voi olla tekninen virhe). Hotmail- ja outlook-sähköpostitileissä viestit menevät usein roskapostikansioon, joten tarkistathan myös sen!

Päivitetty 10/17/2024

Asiakaspalautteet

Kauppiaalle Finlandia Kirja on annettu 121 palautetta tilauksista. Palautteiden keskiarvo on 4.8/5.

Tilatut tuotteet

Toimitus

Pakkaus

Maksaminen

Yhteydenpito

Palautteet

  • Tilatut tuotteet

    Toimitus

    Pakkaus

    Maksaminen

    Yhteydenpito

    Palaute 4/24/2025

    Väkisellä yritetään tarjota Schenkeriä, joka vie paketin minne sattuu haluamaan. Kerran oli jopa 70 km edestakaisen matkan päässä, kun postin automaatti on 1 km päässä. Kauaksi päätyneen Schenkerin paketin / uuden jakelupisteen voi muuttaa vain paketin lähettäjä. Lisämaksusta ja lisäviesteillä sain normaalisti postin kautta. Tuotteissa oli 2 kirjaston poistokirjaa ilman mainintaa asiasta.

    • Kauppiaan vastaus 4/25/2025

      Hei,

      Kiitos palautteesta! Emme suinkaan pakota ketään ottamaan Schenkerin kuljetusta, mutta koska Antikvaarissa ei ole toistaiseksi mahdollista valita toimitustapaa, laitamme oletukseksi aina edullisimman mahdollisimman toimitustavan. On toki hyvin ikävää, että tämä oletusvaihtoehto noutopistepaketille ei ole sinulle toimivin vaihtoehto, mutta yhteyttä ottamalla toki voimme aina muuttaa sen, kuten sanoitkin.

      Tarkistin tilauksesi kirjojen lisätiedot ja kirjaston poistokirjoista on mainittu erikseen ja ne on huomioitu kuntoluokassa, kuten pitääkin. Ongelmatapauksissa kannattaa aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen posti@finlandiakirja.fi, jossa voimme auttaa kaikissa ongelmatilanteissa.

  • Tilatut tuotteet

    Toimitus

    Pakkaus

    Maksaminen

    Yhteydenpito

    Palaute 4/17/2025

    Homma hoitui hienosti, kiitos!
    Tytär on hyvin tyytyväinen

  • Tilatut tuotteet

    Toimitus

    Pakkaus

    Maksaminen

    Yhteydenpito

    Palaute 4/16/2025

    Postiin verrattuna Schenker on kalliimpi ja viestintä on heikkoa.

    • Kauppiaan vastaus 4/17/2025

      Hei,

      Tarjoamme aina edullisimman toimitustavan riippuen kirjan koosta. Yrityksenä meillä on erikseen neuvotellut hinnat kuljetusyhtiöiden kanssa ja DB Schenker tarjoaa meille edullisimman toimitustavan noutopisteille toimitettaviin paketteihin. Laskussa on mainittu myös muut toimitustavat, esim. Posti, jonka hinta on kalliimpi. Pienempiin lähetyksiin käytämme automaattisesti Postin palveluita.

  • Tilatut tuotteet

    Toimitus

    Pakkaus

    Maksaminen

    Yhteydenpito

    Palaute 4/11/2025

    Kiitos kaupoista! Kaikki sujui niin kuin pitikin.

  • Tilatut tuotteet

    Toimitus

    Pakkaus

    Maksaminen

    Yhteydenpito

    Palaute 4/7/2025

    Hei, Haluaisin ensisijaisesti saada sen kirjan, jonka jo maksoin LA 5.6.2025. Eihän tuotteen + postimaksun maksaminen yleisen elämänkokemuksen mukaan ole tilauksen peruutus.
    Jos kuitenkin väitätte minun peruuttaneen tilauksen ja palautatte minulle rahat, niin käyttäkää sitä samaa tilinumeroa, jota käyttäen kirjan maksoin.

    Huom. Toisin kuin teiltä (ja/tai Finlandia...) tulleessa viestissä sanotaan, minä en alun perin valinnut tarkoituksella sellaista vaihtoehtoa, että kirja jätetään ulos oven ulkopuolelle. En tietoisesti koskaan valitse tuollaista toimitustapaa. (Ulkomuistista: Nytkin valitsin Matkahuollon pisteen.) Sen sijaan portaali ns. "eli" tilausta iPhone 15 Pro puhelimellani tehdessäni, ja jouduin yrittämään tilauksen tekemistä useamman kerran.

    Pyydän, että luette sen, mitä kirjoitin tänään osoitteeseen info@finlandiakirja.fi.

    • Kauppiaan vastaus 4/7/2025

      Asia selvitetty sähköpostitse. Asiakas on laittanut erehdyksessä peruutuspyynnön ja tähän oli reagoitu. Maksun kirjautumista tilille odotetaan ja tilaus käsitellään normaalisti.

  • Tilatut tuotteet

    Toimitus

    Pakkaus

    Maksaminen

    Yhteydenpito

    Palaute 4/6/2025

    Hei, en ole saanut laskua tästä tilaamastani kirjasta. Kiitos jos voisitte toimittaa!

    • Kauppiaan vastaus 4/7/2025

      Lasku tästä on lähtenyt teille tilauksen tekemisen jälkeen : Sunnuntaina 30.3. klo 20.25 (8 päivää sitten)

      Joskus lasku saattaa päätyä sähköpostin roskakoriin

  • Tilatut tuotteet

    Toimitus

    Pakkaus

    Maksaminen

    Yhteydenpito

    Palaute 4/3/2025

    Kaikki sujui loistavasti - tuote postitettiin nopeasti ja oli pakattu huolellisesti. Kirjanmerkki oli mukava yllätys!

    • Kauppiaan vastaus 4/4/2025

      Kiitos paljon palautteesta! Hienoa kuulla, että kaikki sujui hienosti tilauksen suhteen ja että kirjanmerkki oli mieluinen lisä pakettiin. Tervetuloa uudelleenkin ostoksille! :)

  • Tilatut tuotteet

    Toimitus

    Pakkaus

    Maksaminen

    Yhteydenpito

    Palaute 4/2/2025

    Kiitos! Tilaus käsiteltiin nopeasti ja kirjat tulivat perille parissa päivässä.

    • Kauppiaan vastaus 4/3/2025

      Kiitos palautteesta. Mukava kuulla, että kaikki sujui hienosti tilauksen suhteen. :) Tervetuloa kaupoille uudelleenkin!

  • Tilatut tuotteet

    Toimitus

    Pakkaus

    Maksaminen

    Yhteydenpito

    Palaute 3/20/2025

    -
  • Tilatut tuotteet

    Toimitus

    Pakkaus

    Maksaminen

    Yhteydenpito

    Palaute 3/20/2025

    -