Tietoa kauppiaasta
Olemme kirjojen verkkokauppaan keskittynyt Pohjoismaiden suurin yleisantikvariaatti yli 600.000 tuotteella. Meiltä löydät lukemista aiheesta kuin aiheesta edulliseen hintaan. Lisäksi valikoimistamme löytyy paljon harvinaisuuksia. Panostamme erityisesti kattaviin tuotetietoihin sekä nopeisiin tilausvahvistuksiin ja toimituksiin. Onnistuneen tilauksen varmistamiseksi kaikista tuotteistamme on nähtävissä myös selkeät kuvat. Maksutapana on ennakkomaksu. Kirjastot, yritykset ja yhteisöt voivat tarvittaessa käyttää maksutapana myös laskua (emme veloita laskutuslisää).
Ostamme erikokoiset kirjaerät koko Suomesta. Ota yhteyttä: 050 349 6266 tai hankinta(at)finlandiakirja.fi tai lue lisää kirjojen myymisestä meille (linkki).
Koska myymme käytettyä tavaraa, tuotteissa saattaa olla vanhoja hintamerkintöjä (esim. lyijykynällä kirjoitettu hinta etulehdellä tai vanha hintalappu). Ei olisi tarkoituksenmukaista yrittää poistaa kaikkia tällaisia vanhoja merkintöjä. Nämä merkinnät kuuluvat kirjan historiaan eikä niillä ole mitään tekemistä yrityksemme hinnoittelun kanssa. Harjoitamme vain verkkokauppaa emmekä lisää kirjoihin merkintöjä. Verkkokaupassa ilmoitettu hinta on kirjan oikea hinta.
Tuotteemme kuntoluokitellaan antikvariaattien kuntoluokituksen K1-K5 mukaisesti. Kansipaperillisissa kirjoissa kansipaperin kunto ilmoitetaan erikseen tuotetiedoissa, mikäli paperin kunnossa on huomautettavaa. Kuntoarviot pyritään tekemään mahdollisimman tarkasti, mutta käytetyssä tavarassa arvio on aina subjektiivinen. Mikäli tuotteen kunnosta on erimielisyyttä, ostajan tulee olla yhteydessä myyjään asiasta sopimiseksi ennen palautteen antamista.
Asiakas- ja tilausrekisteri
Asiakastietoja käytetään tilausten käsittelyyn, tilauksiin liittyvään asiakaspalveluun ja tiedottamiseen. Tallennettavia asiakastietoja ovat asiakkaan nimi, osoitetiedot, sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Yritys oikaisee, rajoittaa tai poistaa asiakastietoja asiakkaan niin pyytäessä.
Uusi asiakas voidaan lisätä uutiskirjelistaamme, jonka perusteella asiakkaalle lähetetään informatiivista sisältöä sekä tarjouksia sisältävä uutiskirje. Uutiskirjeessä on painike postituslistalta poistumista varten. Kerran postituslistalta poistunutta asiakasta ei lisätä listalle uudelleen ellei asiakas itse esitä siitä erikseen toivomusta.
Kotisivumme: www.finlandiakirja.fi
Ajankohtaista
Huom! Jos et saa meiltä sähköpostitse laskua tunnin kuluessa tilauksestasi, otathan ystävällisesti yhteyttä (laskumme muodostuvat automaattisesti ja kyseessä voi olla tekninen virhe). Hotmail- ja outlook-sähköpostitileissä viestit menevät usein roskapostikansioon, joten tarkistathan myös sen!
Päivitetty 10/17/2024
Kauppiaan uusimmat tuotteet
Katso lisääAsiakaspalautteet
Kauppiaalle Finlandia Kirja on annettu 121 palautetta tilauksista. Palautteiden keskiarvo on 4.8/5.
Tilatut tuotteet
Toimitus
Pakkaus
Maksaminen
Yhteydenpito
Palautteet
Tilatut tuotteet
Toimitus
Pakkaus
Maksaminen
Yhteydenpito
Palaute 4/24/2025
Väkisellä yritetään tarjota Schenkeriä, joka vie paketin minne sattuu haluamaan. Kerran oli jopa 70 km edestakaisen matkan päässä, kun postin automaatti on 1 km päässä. Kauaksi päätyneen Schenkerin paketin / uuden jakelupisteen voi muuttaa vain paketin lähettäjä. Lisämaksusta ja lisäviesteillä sain normaalisti postin kautta. Tuotteissa oli 2 kirjaston poistokirjaa ilman mainintaa asiasta.
Kauppiaan vastaus 4/25/2025
Hei,
Kiitos palautteesta! Emme suinkaan pakota ketään ottamaan Schenkerin kuljetusta, mutta koska Antikvaarissa ei ole toistaiseksi mahdollista valita toimitustapaa, laitamme oletukseksi aina edullisimman mahdollisimman toimitustavan. On toki hyvin ikävää, että tämä oletusvaihtoehto noutopistepaketille ei ole sinulle toimivin vaihtoehto, mutta yhteyttä ottamalla toki voimme aina muuttaa sen, kuten sanoitkin.
Tarkistin tilauksesi kirjojen lisätiedot ja kirjaston poistokirjoista on mainittu erikseen ja ne on huomioitu kuntoluokassa, kuten pitääkin. Ongelmatapauksissa kannattaa aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen posti@finlandiakirja.fi, jossa voimme auttaa kaikissa ongelmatilanteissa.
Tilatut tuotteet
Toimitus
Pakkaus
Maksaminen
Yhteydenpito
Palaute 4/17/2025
Homma hoitui hienosti, kiitos!
Tytär on hyvin tyytyväinenTilatut tuotteet
Toimitus
Pakkaus
Maksaminen
Yhteydenpito
Palaute 4/16/2025
Postiin verrattuna Schenker on kalliimpi ja viestintä on heikkoa.
Kauppiaan vastaus 4/17/2025
Hei,
Tarjoamme aina edullisimman toimitustavan riippuen kirjan koosta. Yrityksenä meillä on erikseen neuvotellut hinnat kuljetusyhtiöiden kanssa ja DB Schenker tarjoaa meille edullisimman toimitustavan noutopisteille toimitettaviin paketteihin. Laskussa on mainittu myös muut toimitustavat, esim. Posti, jonka hinta on kalliimpi. Pienempiin lähetyksiin käytämme automaattisesti Postin palveluita.
Tilatut tuotteet
Toimitus
Pakkaus
Maksaminen
Yhteydenpito
Palaute 4/11/2025
Kiitos kaupoista! Kaikki sujui niin kuin pitikin.
Tilatut tuotteet
Toimitus
Pakkaus
Maksaminen
Yhteydenpito
Palaute 4/7/2025
Hei, Haluaisin ensisijaisesti saada sen kirjan, jonka jo maksoin LA 5.6.2025. Eihän tuotteen + postimaksun maksaminen yleisen elämänkokemuksen mukaan ole tilauksen peruutus.
Jos kuitenkin väitätte minun peruuttaneen tilauksen ja palautatte minulle rahat, niin käyttäkää sitä samaa tilinumeroa, jota käyttäen kirjan maksoin.
Huom. Toisin kuin teiltä (ja/tai Finlandia...) tulleessa viestissä sanotaan, minä en alun perin valinnut tarkoituksella sellaista vaihtoehtoa, että kirja jätetään ulos oven ulkopuolelle. En tietoisesti koskaan valitse tuollaista toimitustapaa. (Ulkomuistista: Nytkin valitsin Matkahuollon pisteen.) Sen sijaan portaali ns. "eli" tilausta iPhone 15 Pro puhelimellani tehdessäni, ja jouduin yrittämään tilauksen tekemistä useamman kerran.
Pyydän, että luette sen, mitä kirjoitin tänään osoitteeseen info@finlandiakirja.fi.Kauppiaan vastaus 4/7/2025
Asia selvitetty sähköpostitse. Asiakas on laittanut erehdyksessä peruutuspyynnön ja tähän oli reagoitu. Maksun kirjautumista tilille odotetaan ja tilaus käsitellään normaalisti.
Tilatut tuotteet
Toimitus
Pakkaus
Maksaminen
Yhteydenpito
Palaute 4/6/2025
Hei, en ole saanut laskua tästä tilaamastani kirjasta. Kiitos jos voisitte toimittaa!
Kauppiaan vastaus 4/7/2025
Lasku tästä on lähtenyt teille tilauksen tekemisen jälkeen : Sunnuntaina 30.3. klo 20.25 (8 päivää sitten)
Joskus lasku saattaa päätyä sähköpostin roskakoriin
Tilatut tuotteet
Toimitus
Pakkaus
Maksaminen
Yhteydenpito
Palaute 4/3/2025
Kaikki sujui loistavasti - tuote postitettiin nopeasti ja oli pakattu huolellisesti. Kirjanmerkki oli mukava yllätys!
Kauppiaan vastaus 4/4/2025
Kiitos paljon palautteesta! Hienoa kuulla, että kaikki sujui hienosti tilauksen suhteen ja että kirjanmerkki oli mieluinen lisä pakettiin. Tervetuloa uudelleenkin ostoksille! :)
Tilatut tuotteet
Toimitus
Pakkaus
Maksaminen
Yhteydenpito
Palaute 4/2/2025
Kiitos! Tilaus käsiteltiin nopeasti ja kirjat tulivat perille parissa päivässä.
Kauppiaan vastaus 4/3/2025
Kiitos palautteesta. Mukava kuulla, että kaikki sujui hienosti tilauksen suhteen. :) Tervetuloa kaupoille uudelleenkin!
Tilatut tuotteet
Toimitus
Pakkaus
Maksaminen
Yhteydenpito
Palaute 3/20/2025
-Tilatut tuotteet
Toimitus
Pakkaus
Maksaminen
Yhteydenpito
Palaute 3/20/2025
-