
Ehdotettu tuote
Finne Sami
The Retail Value Chain : how to gain competitive advantage through eff...
4,00 €
Käytetty - hyvä (K3+)
Sidottu kansipaperein (kovakantinen)
2009 / 1. painos
Näytetään 2 vaihtoehtoa
Tyhjennä suodattimet katsoaksesi muita vaihtoehtoja
The Retail Value Chain : how to gain competitive advantage through efficient consumer responce (ECR) strategies
Sidottu kansipaperein (kovakantinen)
2009 / 1. painos
Finlandia Kirja
4.8/51 kplHyvä (K3+)
4,00 €The Retail Value Chain : how to gain competitive advantage through efficient consumer responce (ECR) strategies
Sidottu kansipaperein (kovakantinen)
2009 / 1. painos
Finlandia Kirja
4.8/51 kplErinomainen (K4)
6,50 €
Painos
1. painos
Painovuosi
2009
Sidosasu
Sidottu kansipaperein (kovakantinen)
Sivumäärä
369
Kustantaja
Kogan Page Limited
Tuoteryhmä
Talous (liiketalous, kansantalous)
Tuotteen mitat
korkeus: 242 mm, leveys: 163 mm, paksuus: 32 mm, paino: 806 g
Lisätiedot
Muuta: hieman kolhua selkämyksen yläreunassa
Toimitusluokka
Hintaan lisätään lähetyskulu luokan D mukaan (ks. lähetyskulu Toimitusehdot-välilehdeltä)



Tiedot
Kustantaja/julkaisija
Kustannus-Mäkelä
Sidosasu
Nidottu
ISBN
9518837856
9789518837858
Tuoteryhmät
Käsityöt
Kieli
suomi
Muut tekijät
Alkuperäinen nimi
-
Esittely
Tämän kirjan avulla ne saavat kyytiä ja niistä tehdään monenlaista käyttökelpoista. Eikä vain käyttökelpoista, vaan myös hauskannäköistä! Narusta virkataan, neulotaan, sidotaan ja kieputetaan muun muassa lasinalusia, tiskirättejä, kukkaroita, säilytysbokseja, matto ja paljon muuta. Mallityöt on jaettu neljään ryhmään tilan mukaan: keittiöön, kylpyhuoneeseen, eteiseen ja työhuoneeseen. Suurin osa malleista tehdään tavallisella talousnarulla, jota virkataan tai neulotaan samaan tiheyteen kuin DK-lanka. Kookkaampiin töihin käytetään paksua puuvillakudosta tai köyttä. Mukana on hyvät kuvalliset työohjeet, joten aloittelijakin saa tukevasti narunpäästä kiinni.
Teemat
Tuote-ehdotukset
Ehdotukset perustuvat esitetyn tuotteen tekijään, tuoteryhmään tai aiheisiin.