Making of success and failure in mergers and acquisitions

a study of managerial actors in two cases

Eero Vaara

Kirjasarja: Helsingin kauppakorkeakoulun julkaisuja, osa 159

The Retail Value Chain : how to gain competitive advantage through efficient consumer responce (ECR) strategies tuotekuva
Suurenna kuva

Ehdotettu tuote

Finne Sami

The Retail Value Chain : how to gain competitive advantage through eff...

4,00 €

Käytetty - hyvä (K3+)

Sidottu kansipaperein (kovakantinen)

2009 / 1. painos

Tuotteita ei saatavilla

Teosta "Making of success and failure in mergers and acquisitions" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.

Samankaltaiset tuotteet

Samankaltaisten tuotteiden sidosasu tai kustantaja saattavat poiketa esitetyn tuotteen tiedoista. Joskus listalle saattaa eksyä myös vääriä tuotteita, mutta sellainen voi johdattaa uudenlaisten kirjalöytöjen pariin! Pääset katselemaan tarkempia tuotetietoja klikkaamalla tuotekorttia.

Tiedot

Kustantaja/julkaisija

Helsinki School of Economics and Business Administration

Sidosasu

ISBN

9517028989

9789517028981

Tuoteryhmät

Ei tiedossa

Kieli

englanti

Alkuperäinen nimi

-

Kirjasarja

Helsingin kauppakorkeakoulun julkaisuja, osa 159

Tuote-ehdotukset

Ehdotukset perustuvat esitetyn tuotteen tekijään, tuoteryhmään tai aiheisiin.

Kirja-arvostelut teoksesta Making of success and failure in mergers and acquisitions

Tälle teokselle ei ole vielä kirjoitettu yhtään arvostelua. Haluatko kirjoittaa ensimmäisen arvostelun?

Kirjoita oma kirja-arvostelusi