What is a 21st century brand?

new thinking from the next generation of advertising leaders

Nick Kendall

Visioiva tuotekonseptointi : työkalu tutkimus- ja kehitystoiminnan ohjaamiseen tuotekuva
Suurenna kuva

Ehdotettu tuote

Visioiva tuotekonseptointi : työkalu tutkimus- ja kehitystoiminnan ohj...

30,00 €

Toimitus Suomeen 6,00 €

Yhteensä 36,00 €

Käytetty - uudenveroinen (K5-)

Nidottu, kansikuva

2005 / 1.

Tuotteita ei saatavilla

Teosta "What is a 21st century brand?" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.

Samankaltaiset tuotteet

Tuotteita ei löytynyt. Voit selailla kirjailijan teoksia klikkaamalla kirjailijan nimeä tai etsi muita kirjoja hakukoneemme avulla.

Tiedot

Kustantaja/julkaisija

Kogan Page

Sidosasu

ISBN

0749472626

9780749472627

Tuoteryhmät

Käytös, seurustelu, tavat

Kieli

englanti

Alkuperäinen nimi

-

Esittely

s:1074:"The Institute of Practitioners in Advertising's (IPA) Excellence Diploma is a rigorous twelve-month program designed by the IPA-the professional body for advertising, media, and marketing communications agencies in the UK-for practitioners fascinated by brands. It is their most prestigious qualification and is known as the MBA of brands. The culmination of the course is a 5,000-7,000 word essay that focuses on the future of brands and brand communications. These pieces are marked and edited by a panel of industry experts, who judge on original points of view, application, clarity and presentation, and referenced support of argument. What is a Brand? is not just a collection of the best essays from the last ten years (since the beginning of the program), it also allows the authors to come back and analyze and comment on their original thesis in light of what they know now. The subjects range from implicit communication to coaching to big data and the list of contributors are from the best advertising agencies such as Saatchi and Saatchi and Ogilvy and Mather.";

Tuote-ehdotukset

Ehdotukset perustuvat esitetyn tuotteen tekijään, tuoteryhmään tai aiheisiin.

Kirja-arvostelut teoksesta What is a 21st century brand?

Tälle teokselle ei ole vielä kirjoitettu yhtään arvostelua. Haluatko kirjoittaa ensimmäisen arvostelun?

Kirjoita oma kirja-arvostelusi