What is a 21st century brand?
new thinking from the next generation of advertising leaders
Nick Kendall

Ehdotettu tuote
Visioiva tuotekonseptointi : työkalu tutkimus- ja kehitystoiminnan ohj...
30,00 €
Toimitus Suomeen 6,00 €
Yhteensä 36,00 €
Käytetty - uudenveroinen (K5-)
Nidottu, kansikuva
2005 / 1.
Tuotteita ei saatavilla
Teosta "What is a 21st century brand?" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.
Samankaltaiset tuotteet
Tuotteita ei löytynyt. Voit selailla kirjailijan teoksia klikkaamalla kirjailijan nimeä tai etsi muita kirjoja hakukoneemme avulla.
Tiedot
Kustantaja/julkaisija
Kogan Page
Sidosasu
ISBN
0749472626
9780749472627
Tuoteryhmät
Käytös, seurustelu, tavat
Kieli
englanti
Alkuperäinen nimi
-
Esittely
s:1074:"The Institute of Practitioners in Advertising's (IPA) Excellence Diploma is a rigorous twelve-month program designed by the IPA-the professional body for advertising, media, and marketing communications agencies in the UK-for practitioners fascinated by brands. It is their most prestigious qualification and is known as the MBA of brands. The culmination of the course is a 5,000-7,000 word essay that focuses on the future of brands and brand communications. These pieces are marked and edited by a panel of industry experts, who judge on original points of view, application, clarity and presentation, and referenced support of argument. What is a Brand? is not just a collection of the best essays from the last ten years (since the beginning of the program), it also allows the authors to come back and analyze and comment on their original thesis in light of what they know now. The subjects range from implicit communication to coaching to big data and the list of contributors are from the best advertising agencies such as Saatchi and Saatchi and Ogilvy and Mather.";
Tuote-ehdotukset
Ehdotukset perustuvat esitetyn tuotteen tekijään, tuoteryhmään tai aiheisiin.
Kirja-arvostelut teoksesta What is a 21st century brand?
Tälle teokselle ei ole vielä kirjoitettu yhtään arvostelua. Haluatko kirjoittaa ensimmäisen arvostelun?
Kirjoita oma kirja-arvostelusi