The interaction between digital marketing communication and customer loyalty
Marko Merisavo
Kirjasarja: Acta Universitatis oeconomicae Helsingiensis, osa 333
Tuote ei saatavilla
The interaction between digital marketing communic...
Lisää tuote omalle toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta tulee saataville Antikvaariin!
Haetaan tuotteita...
Teosta "The interaction between digital marketing communication and customer loyalty" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.
Samankaltaiset tuotteet
Haetaan...
Tiedot
Kustantaja/julkaisija
The Helsinki School of Economics
Sidosasu
ISBN
9524882787
9789524882781
Tuoteryhmät
Ei tiedossa
Kieli
englanti
Alkuperäinen nimi
-
Aiheet
markkinointi
mainonta
digitaalinen markkinointi
markkinointiviestintä
digitaalitekniikka
langaton tekniikka
suhdemarkkinointi
suoramarkkinointi
asiakasuskollisuus
asiakkuudenhallinta
asiakassuhde
mobiililaitteet
sähköposti
advertising
marketing
communication
digital technology
relationship marketing
direct marketing
mobile technology