Antikvaari
Hae tuotteitaAsiakaspalveluLuo asiakastiliKirjaudu

The interaction between digital marketing communication and customer loyalty

Marko Merisavo

Kirjasarja: Acta Universitatis oeconomicae Helsingiensis, osa 333

Ei tuotekuvaa

Kirjoita arvostelu

Tuote ei saatavilla

The interaction between digital marketing communic...

Lisää tuote omalle toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta tulee saataville Antikvaariin!

Haetaan tuotteita...

Teosta "The interaction between digital marketing communication and customer loyalty" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.

Samankaltaiset tuotteet

Haetaan...

Tiedot

Kustantaja/julkaisija

The Helsinki School of Economics

Sidosasu

ISBN

9524882787

9789524882781

Tuoteryhmät

Ei tiedossa

Kieli

englanti

Alkuperäinen nimi

-

Aiheet

markkinointi

mainonta

digitaalinen markkinointi

markkinointiviestintä

digitaalitekniikka

langaton tekniikka

suhdemarkkinointi

suoramarkkinointi

asiakasuskollisuus

asiakkuudenhallinta

asiakassuhde

mobiililaitteet

sähköposti

advertising

marketing

communication

digital technology

relationship marketing

direct marketing

mobile technology