
Tuote ei saatavilla
Spanning silos : the new CMO imperative
Lisää tuote omalle toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta tulee saataville Antikvaariin!
Haetaan tuotteita...
Teosta "Spanning silos" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.
Samankaltaiset tuotteet
Haetaan...
Tiedot
Kustantaja/julkaisija
Harvard Business School Press
Sidosasu
ISBN
1422128768
9781422128763
Tuoteryhmät
Ei tiedossa
Kieli
englanti
Alkuperäinen nimi
-
Esittely
s:926:"Powerful product, country, and functional silos are jeopardizing companies' marketing efforts. Because ofsilos, firms misallocate resources, send inconsistent messages to the marketplace, and fail to leverage scale economies and successes - all of which can threaten a company's survival. As David Aaker shows inSpanning Silos, the unfettered decentralization that produces silos is no longer feasible in today's marketplace. It's up to chief marketing officers to break down silo walls to foster cooperation and synergy. This isn't easy: silo teams guard their autonomy vigorously. As proof of their power, consider the fact that the average CMO tenure is just twenty-three months. In this age of dynamic markets, new media, and globalization, getting the different parts of your organization to collaborate is more critical - and more difficult - than ever. This book gives you the road map you need to accomplish that feat.";