Ostavat aivot
Jyrki Suomala

Valitse kunto
Ehdotettu tuote
Suomala Jyrki
Ostavat aivot
22,00 €
Toimitus Suomeen 6,90 €
Yhteensä 28,90 €
Uusi
Nidottu, kansikuva
2023 / 1. p
Saatavilla 3 vaihtoehtoa
Ostavat aivot
Nidottu (pehmeäkantinen)
2023 / 1. painos
Finlandia Kirja
4.8/51 kplTyydyttävä (K2)
13,00 €Ostavat aivot
Nidottu (pehmeäkantinen)
2023 / 1. painos
Finlandia Kirja
4.8/51 kplHyvä (K3+)
17,00 €Ostavat aivot
Nidottu, kansikuva
2023 / 1. p
Divari & Antikvariaatti Kummisetä
4.8/52 kplUusi
22,00 €Toimitus Suomeen 6,90 €Ilmainen toimitus yli 75,00 € tilauksiin
Painos
1. p
Painovuosi
2023
Sidosasu
Nidottu, kansikuva
Sivumäärä
326
Kustantaja
Basam Books
Tuotteen mitat
-
Lisätiedot
,[object Object],Bisnes lentoon neurotieteen opeilla! Mitä uusin aivotutkimus ja sen sovellukset kertovat meille siitä, miten ihminen tekee ostopäätöksiä nykyisessä markkinaympäristössä? Miten vaikuttaa aivojen aktivaattoreihin, herättää aivojen mielihaluverkosto ja saada yksilö tekemään ostopäätöksiä, jotka tämä kokee merkityksellisinä? Yleistajuinen ja runsaasti havainnollistavia tapausesimerkkejä teos on suunnattu viestinnän, markkinoinnin ja myynninammattilaisille, innovaatiohenkilöstölle sekä palvelu- ja tuotekehittäjille. Kirja ei edellytä ennakkotietoa aivotutkimuksesta ja soveltuu hyvin myös korkeakoulujen liiketalouden ja markkinoinnin opetuksessa hyödynnettäväksi. Jyrki Suomala (KT, YTM) ratkoo yritysten ongelmia neurotieteen avulla. Tieteen ja liiketoiminnan rajapinnalla toimiva Laurea-ammattikorkeakoulun yliopettaja ja Oulun yliopiston dosentti on myös viettänyt pitkiä aikoja tutkijanaKalifornian yliopistossa Santa Barbarassa. Ostavat aivot on Suomalan kolmas tietokirja.

Tiedot
Kustantaja/julkaisija
Basam Books
Sidosasu
Nidottu
ISBN
9523794043
9789523794047
Kieli
suomi
Alkuperäinen nimi
-
Muut tekijät
Basam Books (2016-)
Tuotekategoriat
Esittely
Mitä uusin aivotutkimus ja sen sovellukset kertovat meille siitä, miten ihminen tekee ostopäätöksiä nykyisessä markkinaympäristössä? Miten vaikuttaa aivojen aktivaattoreihin, herättää aivojen mielihaluverkosto ja saada yksilö tekemään ostopäätöksiä, jotka tämä kokee merkityksellisinä? Yleistajuinen ja runsaasti havainnollistavia tapausesimerkkejä sisältävä teos on suunnattu viestinnän, markkinoinnin ja myynnin ammattilaisille, innovaatiohenkilöstölle sekä palvelu- ja tuotekehittäjille. Kirja ei edellytä ennakkotietoa aivotutkimuksesta ja soveltuu hyvin myös korkeakoulujen liiketalouden ja markkinoinnin opetuksessa hyödynnettäväksi.
Tuote-ehdotukset
Ehdotukset perustuvat esitetyn tuotteen tekijään, tuoteryhmään tai aiheisiin.
Kirja-arvostelut teoksesta Ostavat aivot
Tälle teokselle ei ole vielä kirjoitettu yhtään arvostelua. Haluatko kirjoittaa ensimmäisen arvostelun?
Kirjoita oma kirja-arvostelusi