Antikvaari

International marketing

Michael R. Czinkota

International marketing tuotekuva
Suurenna kuva

Tuote ei saatavilla

International marketing

Lisää tuote omalle toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta tulee saataville Antikvaariin!

Tuotteita ei saatavilla

Teosta "International marketing" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.

Siirry tuotehakuun

Samankaltaiset tuotteet

Tuotteita ei löytynyt. Voit selailla kirjailijan teoksia klikkaamalla kirjailijan nimeä tai etsi muita kirjoja hakukoneemme avulla.

Tiedot

Kustantaja/julkaisija

Cengage Learning EMEA

Sidosasu

ISBN

1408009234

9781408009239

Kieli

englanti

Alkuperäinen nimi

-

Muut tekijät

Ilkka A. Ronkainen

Tuotekategoriat

Esittely

s:967:"International Marketing is aimed primarily at intermediate and advanced undergraduate and postgraduate students taking International Marketing modules. Due to its applied coverage, the book is also an excellent choice at MBA and post-experience levels.The book covers the entire range of international marketing topics, logically divided into four Parts:• Part One outlines the core concepts of international marketing, and discuses the environmental forces which the international marketer has to consider.• Part Two focuses on international market entry and development, addressing strategic planning for internationalisation, including preparing (through research) and executing the entry.• Part Three addresses the elements of the marketing mix that are most important for firms at the initial stage of internationalisation• Part Four discusses the marketing management issues most relevant to the expanded global operations of multinational corporations.";

Tuote-ehdotukset

Ehdotukset perustuvat esitetyn tuotteen tekijään, tuoteryhmään tai aiheisiin.

Kirja-arvostelut teoksesta International marketing

Tälle teokselle ei ole vielä kirjoitettu yhtään arvostelua. Haluatko kirjoittaa ensimmäisen arvostelun?

Kirjoita oma kirja-arvostelusi