Intermediality and media change
Juha Herkman

Ehdotettu tuote
Herkman Juha, Hujanen Taisto & Oinonen Paavo
Intermediality and Media Change
20,00 €
Toimitus Suomeen 6,95 €
Yhteensä 26,95 €
Käytetty - erinomainen (K4)
Nidottu, kansikuva
2012
Saatavilla 1 vaihtoehto
Intermediality and Media Change
Nidottu, kansikuva
2012 / -
Antikvariaatti Pufendorf
4.9/51 kplErinomainen (K4)
20,00 €Toimitus Suomeen 6,95 €Ilmainen toimitus yli 100,00 € tilauksiin
Painos
Painovuosi
2012
Sidosasu
Nidottu, kansikuva
Sivumäärä
304
Kustantaja
Tampereen Yliopisto
Tuoteryhmä
Media ja tiedotus
Tuotteen mitat
-

Tiedot
Kustantaja/julkaisija
Tampere University Press
Sidosasu
Nidottu
ISBN
9514489632
9789514489631
Tuoteryhmät
Media ja tiedotus
Kieli
englanti
Alkuperäinen nimi
-
Esittely
s:1495:"Abstract: This book is about intermediality as an approach to analysing and understanding media change. Intermediality and Media Change is critical of technological determinism that characterises 'new media discourse' about the ongoing digitalization, framed as a revolution and creating sharp contrasts between old and new media. Intermediality instead emphasises paying attention to continuities between media of all types and privileges a comparative perspective on technological changes in media over time and space. The concept of intermediality refers to interaction and interrelationships between media. This focus is important in two ways. It strengthens the mutual construction and articulation of media (forms) as a vital element of the research agenda. In contrast to the emphasis on convergence, it also permits the consideration of the parallel construction and articulation of specific features and identities that characterise a medium, as well as the emergence of new divergences. Intermediality and Media Change studies intermediality from both theoretical and empirical perspectives. The book starts by positioning intermediality as a theory and a methodological approach. The first group of articles focuses on critical reflection of media and mediation as concepts. The second group deals with intermediality in discourses about media change. The third group concentrates on analysis of representative cases, and the fourth group focuses on media institutions and professions";
Aiheet
Pasanen, Spede.
Tarveajärvi, Niilo.
Tanssiin tähtien kanssa (televisio-ohjelma)
digitaalitekniikka
digitaalitelevisio
interaktiivisuus
journalismi
konvergenssi
media
mediakulttuuri
medioituminen
muutos
professionalismi
professiot
radio-ohjelmat
televisio
televisio-ohjelmat
tietoyhteiskunta
uusmedia
viestintä
Intermediality
Teemat
Tuote-ehdotukset
Ehdotukset perustuvat esitetyn tuotteen tekijään, tuoteryhmään tai aiheisiin.
Kirja-arvostelut teoksesta Intermediality and media change
Tälle teokselle ei ole vielä kirjoitettu yhtään arvostelua. Haluatko kirjoittaa ensimmäisen arvostelun?
Kirjoita oma kirja-arvostelusi