Intermediality and media change

Juha Herkman

Intermediality and Media Change tuotekuva
Suurenna kuva

Ehdotettu tuote

Herkman Juha, Hujanen Taisto & Oinonen Paavo

Intermediality and Media Change

20,00 €

Toimitus Suomeen 6,95 €

Yhteensä 26,95 €

Käytetty - erinomainen (K4)

Nidottu, kansikuva

2012

Saatavilla 1 vaihtoehto

  • Tuotekuva Intermediality and media change

    Intermediality and Media Change

    Nidottu, kansikuva

    2012 / -

    Antikvariaatti Pufendorf

    4.9/5
    Tuotekuva Intermediality and media change
    1 kpl

    Erinomainen (K4)

    20,00 €
  • Painos

    Painovuosi

    2012

    Sidosasu

    Nidottu, kansikuva

    Sivumäärä

    304

    Kustantaja

    Tampereen Yliopisto

    Tuoteryhmä

    Media ja tiedotus

    Tuotteen mitat

    -

    Tuote lisätty myyntiin 2/26/2025. Tuotetietoja muokattu viimeksi 2/26/2025.
    Tuote-id: 67bf708cca882770e5bb7e7c
    Intermediality and Media Change tuotekuva
    Suurenna kuva
    Tuote lisätty myyntiin 2/26/2025. Tuotetietoja muokattu viimeksi 2/26/2025.

Tiedot

Kustantaja/julkaisija

Tampere University Press

Sidosasu

Nidottu

ISBN

9514489632

9789514489631

Tuoteryhmät

Media ja tiedotus

Kieli

englanti

Alkuperäinen nimi

-

Esittely

s:1495:"Abstract: This book is about intermediality as an approach to analysing and understanding media change. Intermediality and Media Change is critical of technological determinism that characterises 'new media discourse' about the ongoing digitalization, framed as a revolution and creating sharp contrasts between old and new media. Intermediality instead emphasises paying attention to continuities between media of all types and privileges a comparative perspective on technological changes in media over time and space. The concept of intermediality refers to interaction and interrelationships between media. This focus is important in two ways. It strengthens the mutual construction and articulation of media (forms) as a vital element of the research agenda. In contrast to the emphasis on convergence, it also permits the consideration of the parallel construction and articulation of specific features and identities that characterise a medium, as well as the emergence of new divergences. Intermediality and Media Change studies intermediality from both theoretical and empirical perspectives. The book starts by positioning intermediality as a theory and a methodological approach. The first group of articles focuses on critical reflection of media and mediation as concepts. The second group deals with intermediality in discourses about media change. The third group concentrates on analysis of representative cases, and the fourth group focuses on media institutions and professions";

Teemat

Tuote-ehdotukset

Ehdotukset perustuvat esitetyn tuotteen tekijään, tuoteryhmään tai aiheisiin.

Kirja-arvostelut teoksesta Intermediality and media change

Tälle teokselle ei ole vielä kirjoitettu yhtään arvostelua. Haluatko kirjoittaa ensimmäisen arvostelun?

Kirjoita oma kirja-arvostelusi