
Tuote ei saatavilla
How brands grow : what marketers don't know
Lisää tuote omalle toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta tulee saataville Antikvaariin!
Tuotteita ei saatavilla
Teosta "How brands grow" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.
Samankaltaiset tuotteet
Tuotteita ei löytynyt. Voit selailla kirjailijan teoksia klikkaamalla kirjailijan nimeä tai etsi muita kirjoja hakukoneemme avulla.
Tiedot
Kustantaja/julkaisija
Oxford University Press
Sidosasu
Sidottu
ISBN
0195573560
9780195573565
Tuoteryhmät
Talous (liiketalous, kansantalous)
Kieli
englanti
Muut tekijät
Alkuperäinen nimi
-
Esittely
This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow their brands. It is the first book to present these laws in context and to explore their meaning and application. The most distinctive element to this book is that the laws presented are tried and tested; they have been found to hold over varied conditions, time and countries. This is contrary to most marketing texts and indeed, much information provides evidence that much modern marketing theory is far from soundly based.
Tuote-ehdotukset
Ehdotukset perustuvat esitetyn tuotteen tekijään, tuoteryhmään tai aiheisiin.
Kirja-arvostelut teoksesta How brands grow
Tälle teokselle ei ole vielä kirjoitettu yhtään arvostelua. Haluatko kirjoittaa ensimmäisen arvostelun?
Kirjoita oma kirja-arvostelusi