Electronic commerce 2012

a managerial and social networks perspective

Efraim Turban

Ei tuotekuvaa

Tuote ei saatavilla

Electronic commerce 2012 : a managerial and social...

Lisää tuote omalle toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta tulee saataville Antikvaariin!

Haetaan tuotteita...

Teosta "Electronic commerce 2012" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.

Samankaltaiset tuotteet

Haetaan...

Tiedot

Kustantaja/julkaisija

Pearson Education Ltd.

Sidosasu

ISBN

027376134X

9780273761341

Tuoteryhmät

Ei tiedossa

Kieli

englanti

Alkuperäinen nimi

-

Esittely

s:209:"Electronic Commerce provides a thorough explanation of what EC is, how it's being conducted and managed, and how to assess its opportunities, limitations, issues, and risks - all from a managerial perspective.";