Creating and managing superior customer value
Arch G. Woodside
Kirjasarja: Advances in Business Marketing and Purchasing, osa 14

Tuote ei saatavilla
Creating and managing superior customer value
Lisää tuote omalle toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta tulee saataville Antikvaariin!
Tuotteita ei saatavilla
Teosta "Creating and managing superior customer value" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.
Samankaltaiset tuotteet
Tuotteita ei löytynyt. Voit selailla kirjailijan teoksia klikkaamalla kirjailijan nimeä tai etsi muita kirjoja hakukoneemme avulla.
Tiedot
Kustantaja/julkaisija
Emerald Jai
Sidosasu
ISBN
184855172X
9781848551725
Tuoteryhmät
Ei tiedossa
Kieli
englanti
Alkuperäinen nimi
-
Esittely
s:336:"Advances theory and offers tools for measuring value dimensions and strength. This work focuses on advancing value theory, research and strategy in business-to-business contexts. It is suitable for improving thinking, decisions, and actions relating to the creation, marketing, and purchasing of superior value in products and services.";
Tuote-ehdotukset
Ehdotukset perustuvat esitetyn tuotteen tekijään, tuoteryhmään tai aiheisiin.
Kirja-arvostelut teoksesta Creating and managing superior customer value
Tälle teokselle ei ole vielä kirjoitettu yhtään arvostelua. Haluatko kirjoittaa ensimmäisen arvostelun?
Kirjoita oma kirja-arvostelusi