Creating and managing superior customer value tuotekuva
Suurenna kuva

Tuote ei saatavilla

Creating and managing superior customer value

Lisää tuote omalle toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta tulee saataville Antikvaariin!

Tuotteita ei saatavilla

Teosta "Creating and managing superior customer value" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.

Samankaltaiset tuotteet

Tuotteita ei löytynyt. Voit selailla kirjailijan teoksia klikkaamalla kirjailijan nimeä tai etsi muita kirjoja hakukoneemme avulla.

Tiedot

Kustantaja/julkaisija

Emerald Jai

Sidosasu

ISBN

184855172X

9781848551725

Tuoteryhmät

Ei tiedossa

Kieli

englanti

Alkuperäinen nimi

-

Esittely

s:336:"Advances theory and offers tools for measuring value dimensions and strength. This work focuses on advancing value theory, research and strategy in business-to-business contexts. It is suitable for improving thinking, decisions, and actions relating to the creation, marketing, and purchasing of superior value in products and services.";

Tuote-ehdotukset

Ehdotukset perustuvat esitetyn tuotteen tekijään, tuoteryhmään tai aiheisiin.

Kirja-arvostelut teoksesta Creating and managing superior customer value

Tälle teokselle ei ole vielä kirjoitettu yhtään arvostelua. Haluatko kirjoittaa ensimmäisen arvostelun?

Kirjoita oma kirja-arvostelusi