Business in emerging Latin America

Fernando Robles

undefined tuotekuva
Suurenna kuva

Valittu tuote

Turja Ilmari

Herrojen kanssa marjassa

4,00 €

Käytetty - hyvä (K3)

Sidottu, ei kansipaperia

1973 / 1

Tuotteita ei saatavilla

Teosta "Business in emerging Latin America" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.

Samankaltaiset tuotteet

Samankaltaisten tuotteiden sidosasu tai kustantaja saattavat poiketa esitetyn tuotteen tiedoista. Joskus listalle saattaa eksyä myös vääriä tuotteita, mutta sellainen voi johdattaa uudenlaisten kirjalöytöjen pariin! Pääset katselemaan tarkempia tuotetietoja klikkaamalla tuotekorttia.

Tiedot

Kustantaja/julkaisija

Routledge, Taylor & Francis Group

Sidosasu

ISBN

0415859077

9780415859073

Tuoteryhmät

Ei tiedossa

Kieli

englanti

Alkuperäinen nimi

-

Esittely

s:1369:"Driven by expanding domestic markets and exports of natural resource commodities, Latin America has recently come into focus as an economic force in the international arena. Business in Emerging Latin America provides students with a comprehensive overview of the business environment of this emerging, dynamic region. The book begins at the macro level, focusing on the region's geo-political, technological, social, competitive, and economic environments. It then moves to the micro level, devling into the mosaic of countries with distinct cultures and political economies that comprise Latin America. Capturing the dynamism of this region, Business in Emerging Latin America: Provides a thorough and nuanced understanding of the business environment Identifies major drivers of emerging market expansion within the region Analyzes the strategies of companies both within and outside of the region The book includes examples and cases from across the region, as well as chapters on entrepreneurship, leadership, HRM, sustainability, income inequality, social responsibility and transparency. An ideal resource for anyone considering a business venture in the region, the book will especially appeal to students of international business who have a particular interest in Latin America. For additional instructor resources, visit www.latinamericabusinessknowledge.com";

Tuote-ehdotukset

Ehdotukset perustuvat esitetyn tuotteen tekijään, tuoteryhmään tai aiheisiin.

Kirja-arvostelut teoksesta Business in emerging Latin America

Tälle teokselle ei ole vielä kirjoitettu yhtään arvostelua. Haluatko kirjoittaa ensimmäisen arvostelun?

Kirjoita oma kirja-arvostelusi