Aaker on branding

20 principles that drive success

David Aaker

Aaker on branding : 20 principles that drive succe... tuotekuva
Suurenna kuva

Tuote ei saatavilla

Aaker on branding : 20 principles that drive succe...

Lisää tuote omalle toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta tulee saataville Antikvaariin!

Tuotteita ei saatavilla

Teosta "Aaker on branding" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.

Samankaltaiset tuotteet

Tuotteita ei löytynyt. Voit selailla kirjailijan teoksia klikkaamalla kirjailijan nimeä tai etsi muita kirjoja hakukoneemme avulla.

Tiedot

Kustantaja/julkaisija

Morgan James Pub

Sidosasu

ISBN

1614488320

9781614488323

Tuoteryhmät

Ei tiedossa

Kieli

englanti

Alkuperäinen nimi

-

Esittely

s:125:"An expert presents in a compact form the 20 essential principles of branding that will lead to the creation of strong brands.";

Tuote-ehdotukset

Ehdotukset perustuvat esitetyn tuotteen tekijään, tuoteryhmään tai aiheisiin.

Kirja-arvostelut teoksesta Aaker on branding

Tälle teokselle ei ole vielä kirjoitettu yhtään arvostelua. Haluatko kirjoittaa ensimmäisen arvostelun?

Kirjoita oma kirja-arvostelusi