Constructing the new consumer society

Pekka Sulkunen

undefined tuotekuva
Suurenna kuva

Valittu tuote

Kilpailulait ja julkiset hankinnat

53,00 €

Käytetty - hyvä (K3+)

Sidottu, kuvakannet (kovakantinen)

1999 / 1. painos

Saatavilla 1 vaihtoehto

Tiedot

Kustantaja/julkaisija

Macmillan ; St. Martin's Press

Sidosasu

Sidottu

ISBN

0333631323

9780333631324

Tuoteryhmät

Yhteiskunta, laki, politiikka

Kieli

englanti

Alkuperäinen nimi

-

Esittely

This book argues that the coming of the 'a new consumerism' in the affluent societies marks a distinct phase of modernity. Limits of production no longer confine consumption to what is necessary or instrumental. Demands for increasing production no longer shape ideology and culture as they did previously. Important contemporary themes of morality, the body, citizenship and inequality are here placed in a new theoretical light. The book provides examples of new codes of happiness in consuming products, culture and entertainment. Issues of nutrition, consumer policy, environmental risk and health are discussed in the light of these new codes.

Tuote-ehdotukset

Ehdotukset perustuvat esitetyn tuotteen tekijään, tuoteryhmään tai aiheisiin.

Kirja-arvostelut teoksesta Constructing the new consumer society

Tälle teokselle ei ole vielä kirjoitettu yhtään arvostelua. Haluatko kirjoittaa ensimmäisen arvostelun?

Kirjoita oma kirja-arvostelusi