
Valitse kunto
Valittu tuote
Collins Jim
Hyvästä paras - Miksi jotkut yritykset menestyvät ja toiset eivät?
26,00 €
Toimitus Suomeen 6,90 €
Yhteensä 32,90 €
Käytetty - erinomainen (K4)
Sidottu, kuvakansi
2002-2018 / 3.-14.
Haetaan tuotteita...
Hyvästä paras : miksi jotkut yritykset menestyvät ja toiset eivät?
Sidottu, kuvakansi
2002 / 4
Antikvaarinen kirjakauppa Aleksis K.
4.8/51 kplErinomainen (K4)
12,00 €Toimitus Suomeen 6,00 €Ilmainen toimitus yli 75,00 € tilauksiinHyvästä paras, Miksi jotkut yritykset menestyvät ja toiset eivät?
Sidottu, kuvakansi
2002 / 2
Jyväskylän Vanha Antikvariaatti
4.8/51 kplHyvä (K3)
15,00 €Toimitus Suomeen 6,90 €Ilmainen toimitus yli 75,00 € tilauksiinHyvästä paras : miksi jotkut yritykset menestyvät ja toiset eivät?
Sidottu, kuvakansi
2002 / 3
QB Quality Books
5/51 kplErinomainen (K4)
15,00 €Toimitus Suomeen 6,00 €Ilmainen toimitus yli 80,00 € tilauksiinHyvästä paras : miksi jotkut yritykset menestyvät ja toiset eivät?
Sidottu, kuvakansi
2001 / 1
Antikvaari Helsingius/Paikalliset palvelut ry/Nurm
4.4/52 kplHyvä (K3)
20,00 €Hyvästä paras : miksi jotkut yritykset menestyvät ja toiset eivät
Sidottu, kuvakannet (kovakantinen)
2002 / 4. painos
Finlandia Kirja
4.8/51 kplHyvä (K3)
24,00 €Hyvästä paras. Miksi jotkut yritykset menestyvät ja toiset eivät?
Sidottu, kuvakannet
2006 / 9
Finn-Scholar - Tietokirjoja
4.9/51 kplErinomainen (K4)
25,00 €Toimitus Suomeen 7,90 €Ilmainen toimitus yli 30,00 € tilauksiinHyvästä paras - Miksi jotkut yritykset menestyvät ja toiset eivät?
Sidottu, kuvakansi
2002-2018 / 3.-14.
Divari & Antikvariaatti Kummisetä
4.8/51 kplErinomainen (K4)
26,00 €Toimitus Suomeen 6,90 €Ilmainen toimitus yli 75,00 € tilauksiin
Tiedot
Kustantaja/julkaisija
Kauppakaari
Sidosasu
Sidottu, kuvakannet
ISBN
9521405384
9789521405389
Tuoteryhmät
Talous (liiketalous, kansantalous)
Kieli
suomi
Muut tekijät
Alkuperäinen nimi
-
Esittely
Hyvä on parhaan vihollinen. Paljolti tästä johtuu, että ylivertaisuutta on niin vähän. Valtaosa yrityksistä ei kehity koskaan parhaaksi, sillä valtaosasta kehittyy hyviä - ja siinä ongelman ydin onkin.Voiko hyvästä yrityksestä kuitenkin tulla paras, ja jos voi, miten se onnistuu? Jim Collins etsi kysymykseen vastausta tutkimusryhmänsä kanssa viisi vuotta, ja kehitti sen perusteella mallin, joka kuvaa hyvästä parhaaksi kehittymisen prosessia. Kirja esittelee tämän prosessin ja sen osa-alueet, joiden avulla on mahdollista kehittää organisaatio, joka tuottaa pitkään ylivertaisia tuloksia. Avainkäsitteitä tässä muutosprosessissa ovat muun muassa viidennen tason johtajuus, siilikonseptin kehittäminen, kurinalaisuuden kulttuuri ja vauhtipyörä.Collins kutsuu lukijansa mukaan älylliseen seikkailuun, jonka tarkoituksena on selvittää, mikä tekee hyvästä parhaan. Samalla hän rohkaisee lukijaa suhtautumaan kriittisesti lukemaansa. Kaikki, mitä kirjassa kerrotaan, on siis tarkoitettu pohdittavaksi eikä sokeasti uskottavaksi. Lukija on tuomari. Näytöt puhukoot puolestaan.
Tuote-ehdotukset
Ehdotukset perustuvat esitetyn tuotteen tekijään, tuoteryhmään tai aiheisiin.